maandag 16 maart 2009

De BR64 gaat op reis naar digitaalservice.nl

Ik zal even afstand moeten nemen van de locomotief die ik een week in bezit heb. Het haperen heb ik niet op kunnen lossen met de mensen op het beneluxspoor.net forum. Ik heb de hoop dan ook opgegeven om hetzelf te gaan doen. Digitaal service is de partij die er voor mij naar mag kijken. Ze vragen voor de handeling (mits het ook daadwerkelijk het tandwiel is) een hele schappelijke prijs. 2 weken gaat het ongeveer duren wanneer het tandwiel op voorraad is. Deze periode is wel te overzien ook omdat ik volgende week zelf in Engeland zit. Want eerlijk gezegt hou ik helemaal niet van kapotte dingen en wil ik zo snel mogelijk dat alles weer werkt zoals het hoort. Mijn geduld is dan ook nu weer ver te zoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten