maandag 16 maart 2009

Harlaar in Badhoevedorp

Overal in Nederland zitten modelbouwwinkels. Overal waar ik nu kom kijk ik even of er een winkel in de buurt is. Het zal toch niet zo mogen zijn dat iemand praat over een winkel waar ik een keer langs ben gelopen zonder even een stap naar binnen gezet te hebben. Toen ik net begon heb ik gezocht naar een winkel bij mijn werk in de buurt. Dit is Harlaar geworden.

Een aantal keren na mijn werk op vrijdagavond geweest. Tot ik op een zaterdag de trein gepakt heb met mijn vriendin om er eens te kijken. Ik ben toen met 2 digitale loks (de BR80 en BR94) terug gekomen. Ook heb ik toen een treintje ter reparatie aangeboden (Fleischmann 7000) omdat deze helemaal niet meer reed. Ik ben goed geïnformeerd in deze winkel. Ook hebben ze de tijd genomen de digitale loks gelijk goed af te stellen en op een ander adres te zetten.

Ik ben persoonlijk zeer tevreden over deze winkel en kan iedereen aanraden om hier ook eens een kijkje te nemen. Ze hebben redelijk wat aan treinen staan, je wordt vriendelijk geholpen en wat er niet is wordt voor je besteld! Klik hier om naar de website te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten