zaterdag 21 maart 2009

Kurk leggen is begonnen

Eindelijk heb ik dan het eerste kurk vast zitten aan de baan. Gisteren ook montage kit gehaald en hiermee blijft de kurk netjes op de baan zitten. Vandaag eens kijken of ik het hele station van kurk kan voorzien. Eigenlijk heb ik de fout gemaakt om eerst de wisselmotoren aan te sluiten alvorens ik met het kurk ben begonnen. Hierdoor moet ik eerst de wisselmotoren los maken alvorens ik kan beginnen met het leggen van kurk. Maar goed als dat eenmaal gedaan is dan hoeven ze niet meer los. De ballast is dekkend genoeg zodat ik niet onder de rails hoef te schilderen.

Zometeen maar even op de fiets wat verf gaan halen en wat penselen zodat ik kan beginnen met het schilderen van rails. Misschien dat ik hier nog wel aan toe kom deze week.

2 opmerkingen:

  1. Ik zie deze website vandaag voor het eerst. Ziet er erg goed uit. Ook wat ik kan zien op de foto's ziet er erg goed uit. Mooi station. Heb je ergens een baanplan staan? Daar ben ik erg benieuwd naar. Gr, Michel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb wel een baanplan. Zal deze binnenkort eens plaatsen. Moet uberhaupt weer eens beginnen met de baan aangezien die nu bijna een jaar heeft stilgestaan.

    BeantwoordenVerwijderen