vrijdag 20 maart 2009

Polystyrol aangeschaft bij de Hornbach

Ik kon het nergens vinden in de winkels, de roofmate waar iedereen het over hebt. Uiteindelijk de importeur gevonden en gevraagd voor wat adressen in de buurt. Een snelle reactie op mijn vraag gaf mij drie adressen. Helaas allemaal groothandels waar ik als particulier niet zo snel iets mee kan. Toch maar even door wezen zoeken op het internet. Blijkbaar is Roofmate net zoiets als XPS wat je bij de Hornbach kan vinden. €27,50 voor een pak met platen van 3 cm dik. Van het weekend eens kijken of ik er iets meer kan beginnen. Het voelt in ieder geval goed aan. Laat jullie later wel weten wat er terecht van is gekomen en of dit een aanrader gaat worden of dat we toch wat meer moeite moeten gaan doen voor het bekende roofmate.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten